Ganduri la lumina mintii

Heartbeats

Nu stiu de cat timp nu am mai vorbit de mine…de ce simt….de cum ma simt…De mult nu m-am mai descarcat interior..Suflet hoinar,manuit de instincte si impulsuri…Inca persist in rutina asta.Urc trepte si le cobor inapoi fara incetare.Sunt inca aici,pe drumul asta pe care toti il parcurgem cu regret,caci suntem siliti sa facem asta,si e fara cale de intoarcere.Odata ce ai inchis usa nu o mai poti deschide la loc.

Sunt nopti in care ma simt singura,in care inabus cate un strigat de neputinta intr-o inghititura de apa.Sunt nopti in care sunt confuza,in care as vrea sa treaca totul mai repede,ca sa suferim mai putin.Sunt nopti in care ma bucur mai putin de viata caci urmaresc umbre.Am ajuns un fluture de noapte,caci ziua nu mai am timp sa simt,sa ma bucur sufleteste…Am ajuns sa traiesc in soapta totul.Sa simt in soapta,sa gandesc in soapta…Sunt nopti in care sunt fericita,in care imi amintesc de promisiuni,vorbe.Sunt nopti in care ma agat strans de cate o speranta…Nopti si nopti….

Asa mi se scurge timpul…Asa mi se duc zilele catre alte zari.Si raman in urma si ajungi la un moment dat sa plangi dupa ele.Uneori mi se pare ca pur si simplu timpul fuge uneori mai repede,parca vrea sa ne arunce pe toti mai repede intr-o valtoare a vietii,din care oricum nu mai putem iesi.

Leave a Reply

