Ganduri la lumina mintii

Dream day

Nu prea am mai scris zilele astea…Nu stiu,cred ca nu am mai avut nimic de spus,nimic de reprosat nimanui,nu am mai avut vreun motiv sa ma plang de ceva…Am ramas indiferenta fata de tot ceea s-a mai intamplat.Am fost intangibila fata de toti si de toate.In fond,sa-ti rupi ficatii pentru ceva gen “lumea din jur”,chiar nu merita.Si la ce sa te stresezi??Ca oricum,nu stii ce iti este “pus deoparte”.

Sa privim totusi partea buna a lucrurilor.Cum spuneam,nimic deosebit nu s-a aratat la orizont.Asa ca am incercat sa ma linistesc,sa ma relaxez,si sa o iau mai usor.Adevarul e ca la ce stare iti imprima vremea…Numai la stat degeaba,si visat cu ochii deschis esti impins.Asa ca am profitat si eu de melancolia de afara,si m-am delectat la o ciocolata calda,cu melodia lui Leonard Cohen-Dance me to the end of love.Si e bine!Zau ca e bine sa stai sa vezi cum trece timpul pe langa tine fara sa faci nimic.Mai ai nevoie uneori si de un break ca acesta.

Leave a Reply

