Ganduri la lumina mintii

Sweet days of november

Ma gandeam ca poate am fost mai rece zilele astea.Poate nu ti-am mai spus ce simt,poate m-am inchis putin in mine,si am crezut ca e mai bine sa las faptele sa vorbeasca.Numai ca,nici faptele nu au vorbit…nici macar nu au avut ocazia sa se petreaca.

Sunt doar cateva momente in care de abia reusesc sa ma hranesc cu privirea ta calda,cu vocea ta calma,doar cateva clipe ce trec ca un vis,caci apoi iar mi te fura viata.Si ajungem la un moment dat in care numai suspinele,lacrimile vorbesc.Doar dorul isi mai creeaza un loc in sufletele noastre,rascolind in picaturi de iubire.

Nici privirile nu se mai intalnesc,nici mainile nu se mai ating…Totul ramane decat in minte,ca o gravura batuta in piatra.Si se pierd si urmele,se pierde si glasul…Se metamorfozeaza in acorduri de chitara,pe care le simtim pulsand in vene.Regasim sentimentele in sunetele muzicii,si le absorbim in suflet ca pe un oxigen.Numai asa dispare albul si negrul din vietile noastre.

Sunt zile de noiembrie…dulci zile de noiembrie in care gandul tot la tine imi zboara…tot tu ramai in urma pasilor mei…

Leave a Reply

