Ganduri la lumina mintii

Joc de carti cu destinul

E totul calm.Sunt calma si eu.Si e liniste,o liniste apasatoare,infricosatoare chiar, ce parca ingheata incet fiecare sunet,fiecare cuvant.Lumina incepe sa se piarda usor,e semn ca va aparea in curand raceala intunericului.Ma simt amutita,inapta de a scoate vreo silaba macar.Sunt asezata in vechiul fotoliu de langa fereastra.Imi place sa stau uneori si sa vad picaturile de ploaie scurgandu-se lenese pe geam,sau pur si simplu sa ma pierd in neantul de afara.Aud infundatele batai ale inimii mele,constientizand viata ce pulseaza in mine.Privesc incremenita in gol.Imi trec prin minte imagini gravate in suflet,uitate de mult.Stau de parca as astepta sa se intample ceva.Si totusi tacerea inca persista.Te astept!Asta fac…te astept sa ne intalnim inca o data.Asa cum mereu am facut-o.Vreau sa-mi trimiti iar sarutul tau,cu varful degetelor pe rasul ucigator al dintilor tai.Am dat piept de atatea ori cu tine,de atatea ori am indraznit sa-mi ating drumul de al tau…pentru ca tu ai vrut sa fie asa.Atat de frumos,de tacut…”un trandafir salbatic neinteles de nimeni”.Si totusi esti doar o soapta.

Te privesc si ma cutremur.Stam amandoi fata in fata.Nu pot sa te ating.Ma simt slaba in fata ta.Pui iar cartile pe masa.Vrei sa jucam iar acelasi joc de carti.Sa mizam pe aceeasi carte.Nimic neobisnuit,asa faci mereu.Uneori ma lasi sa castig,uneori nu.Joc de carti cu destinul…

Ai fost nelipsit…Te-am simtit mereu aruncand la intamplare fiecare farama din tot ce a insemnat,si inseamna viata mea.Eu cred in tine.Desi multi nu o fac.Pentru ca mi-ai presarat in palma sacadat picaturi de fericire.Ma gandesc cateodata daca nu esti “cel mai aproape lucru de nebunie”.

2 responses

  1. aye, all i can think of – …

    December 6, 2008 at 22:22

  2. tipul

    cel mai bun post citit de mine!

    January 9, 2009 at 21:47

Leave a Reply

