Ganduri la lumina mintii

Noapte…

…Si totusi o noapte de decembrie e chiar fascinanta.Negrul atinge albul…umbra atinge fiecare forma,fara stele,doar intunericul filtrat prin lumina lampilor.Fara praf…doar vant.Fara caldura…doar frig amortitor.Si totusi as putea sa uit de mine intr-o noapte ca asta.Defapt sa uitam de noi.Sa ne pierdem gandirea,si sa actionam doar din instinct,din inconstienta.

Ce-ar fi daca ne-am aduna sufletele intr-o fasie de matase argintie,si le-am lasa acolo.Am lasa si sentimentele,si tristetile,si tot.Am fi doar urme trupesti dezlantuite intr-un arc vital,generat de propriile imaginatii.

Sa fim ca niste vietati fermecate,care se lasa purtate de farmece de neinchipuit…Sa uitam ca avem picioare si sa ne imaginam ca avem aripi…intr-un rai contemporan.Si sa urmarim masini…Tu ce-ai face intr-o noapte ca asta?

paved_with_good_intentions_by_northernbanshee2

3 responses

  1. Geo

    Eheeee… Eu, intr-o noapte de decembrie, m-as fi dus la mare, cu trenu`. Inca n-am facut asta, da` nu-i timpu` pierdut 😀

    January 24, 2009 at 00:42

  2. tipul

    ce-ar fi sa actionam doar din instinct,din inconstienta?!oare unde am fi noi acum?

    January 24, 2009 at 15:54

  3. Intr-o noapte ca asta.. as sta si as privi cercurile pe care le fac sentimentele tuturor oamenilor din lume. Si m-as cauta pe mine, intr-un fir de bucla. Intr-o noapte ca asta as zbura la mare, apoi la munte, apoi… apoi m-as aseza pe panglica cu sentimente si as aluneca pe ea ca pe un tobogan urias. Pana dimineata voi fi stiut toate secretele si ascunzisurile tuturor sufletelor si apoi le voi fi pus pe un ecran mare. Sa stie toata lumea cum sta treaba cu sentimentele ascunse. Mereu trebuie puse pe un ecran. Cat despre insinct, m-ar duce exact in partea de bucla care are legatura cu mine. La bucatica de panglica care imi e adresata mie, ori mi-a fost adresata odata si acum e doar un fel de.. post scriptum. Atat. Si daca imi mai ramane timp… as desena pe panglica, pentru ca sentimentele nu trebuie sa fie uniforme. Ar fi pacat.

    February 3, 2009 at 13:54

Leave a Reply

