Ganduri la lumina mintii

They went to Heaven

Sunt unele lucruri care tin o vesnicie…Altele sunt efemere.Sunt persoane care raman alaturi de tine pana la sfarsitul vietii,altele dispar la un moment dat,lasandu-ne un gol puternic in suflet.

Am simtit si eu un gol de genu asta.Insa,nu am pierdut chiar o persoana.Dar am pierdut 2 fiinte dragi,de care ma atasasem enorm.Poate o sa radeti,eh,asa sunt eu,mai sentimentalista si mai sensibila.Intai s-a dus motanul vecinilor.Da,nici macar nu era al meu.Insa avea grija de fiecare data cand plecam de acasa sa-mi sara la picioare…Si era cel mai aiurit motan pe care il cunoscusem.Si mi se parea prostut,ca alerga mereu muste si alte insecte.Dar stia sa prinda soareci ce-i drept.Si de asemenea stia sa vrajeasca pisicutele vecine,ca doar de aia noaptea era mereu hai-hui.N-am crezut ca ii voi simti lipsa asa…Nici macar nu am stiut cand a murit exact.Am vazut ca lipseste de ceva zile,am crezut ca o fi plecat in vacanta.:))….Mai apoi am aflat ca l-a calcat o masina.Dureros!A avut o moarte urata.Saracu…Sarit de pe fix era motanul asta!

Si ca tot s-a dus motanul,l-a urmat si animalutul meu de casa,Chubbo.Era un hamster.Si…arata ca toti hamsterii.Si facea aceleasi lucruri pe care le fac si ceilalti hamsteri.In general ei traiesc doar 2 ani.Si tocmai ce ar fi facut 2 ani in februarie,de cand il aveam.Sper ca s-a dus saracu de batranete.Si nu de altceva.Macar a murit linistit ca nu-i lipsea nimic!Ei…c’est la vie!Am pus 2 poze cu motanul,caci cu hamstericul nu am…;;)…si am pus si 2 melodii…Asta pentru cine asculta si clasica…:)Ambele compuse de Alexandre Desplat:)

dsc000812

2 responses

  1. tipul

    Ce ai scris denota puritatea sufletului tau si sensibilitatea pe care o ai!Si eu o sa le simt lipsa,pt k erau o sursa permanenta de amuzament si viata!E greu sa te desparti de o fiinta draga,dar e bine sa pastrezi in tine amintirile frumoase si bucuria din ochii ei…

    January 18, 2009 at 18:40

  2. Bine spus: c’est la vie! Mi-ai zis o data ca nu are niciun sens sa filozofam asupra vietii. Tin sa te contrazic caci numai asa putem sa ne gasim rostul in lume si sa nu mai alergam dupa “muste si alte insecte”. Si mai tin sa iti spun ca imi pare rau pentru animalutele tale, mai ales pentru ca stiu ca de mult prea multe ori ele sunt mai bune ca oamenii, mai bune, mai curate sufleteste. Take care.

    February 8, 2009 at 23:15

Leave a Reply

