Ganduri la lumina mintii

O chestie

O chestie adica o leapsa…

  • SuntO persoana ca oricare alta…asta pana la un punct!
  • As vreaSa traiesc 1000 de ani si inca o zi
  • Mi-as fi dorit“Sa stam de vorba,sa vorbim,sa spunem cuvinte lungi,sticloase,ca niste dalti ce despart fluviul rece de delta fierbinte,ziua de noapte,bazaltul de bazalt…”
  • Nu imi placeIarna
  • PastrezToti trandafirii primiti
  • Ma tem dePropria mea persoana
  • AudNumai ce vreau eu sa aud
  • Imi pare rauCand spun lucruri fara sa gandesc inainte
  • Imi placPoeziile lui Nichita Stanescu si ale Anei Blandiana,noptile calde de vara si ochii albastri
  • Nu suntPrea priceputa in ale fizicii:D
  • DansezMai tot timpul
  • CantOrice melodie care imi place
  • NiciodataSa nu confunzi eleganta cu snobismul;)
  • Rarfolosesc ata dentara,desi stiu ca e necesar:))
  • Plang cand privescFinalul de la Shrek 1
  • Nu-mi place de minePentru ca sunt prea egocentrista
  • Sunt confuzaDestul de des as putea spune
  • Am nevoie deO vacanta cat mai luungaa
  • Ar trebuiSa fiu uneori mai putin realista

Pasez leapsa Ioanei,Catalinei,si Biancai.

One response

  1. Bya

    Superb. 😀 Nu am vzt leapsa… scz 😀

    am sa o fac cat de curand 😡

    March 3, 2009 at 06:43

Leave a Reply

