Ganduri la lumina mintii

Biscuiti

E fain sa o tot tii in lepse.Te mai scoate din impas cand nu ai inspiratie.Deci sa vedem ce e de facut cu aceasta leapsa numaracioasa.

  1. Ia cartea cea mai apropiata de tine ,deschide-o la pagina 18 si gaseste randul 4: “ne gandim adesea la dumneata.pacat ca nu ne intelegi limba…”
  2. Intinde-ti braţul stâng pe spate cât de mult poţi. Ce atingi?  Perdeauaaa….
  3. Care a fost ultima emisiune pe care ai văzut-o la TV? Paaaai…Cireasa de pe tort…am vazut ceva din ea aseara.
  4. Fără să te uiţi la ceas, spune ce oră este? 20:15???:?
  5. Acum uită-te la ceas, ce oră e?  20:58:P:P…
  6. Când ai făcut ultimul pas afara? Ce făceai?   Mergeam pe vechea alee a vechii mele case.Si…vroiam sa intru in casa.Asa cred:|
  7. Înainte să incepi chestionarul acesta, ce ai făcut? Am scris postul de dinainte.
  8. Ce porţi acum? Peei,pijamalele mele…verzi!
  9. Ai visat noaptea trecută?  Cam da.
  10. Când ai râs ultima dată? Mai devreme putin…
  11. Ce e pe pereţii camerei în care te afli?  Sa vedem,sa-mi arunc eu nitel benoaclele prin odaie…Uite ce este deci: un tablou,nu…2 tablouri!,si niste urme de la niste muste.
  12. Care e ultimul film pe care l-ai văzut? Twilight:p
  13. Dacă ai deveni multi-milionar peste noapte ce ai face cu banii?  Habar n-am:|
  14. La ce te gândeşti acum?  Cam la ce as face cu banii.Si tot nu vad ce.Atac de cord?:|:|
  15. Dacă ţi-ai putea pune o dorinţă, şi ştii că se va îndeplini care ar fi aceea? Sa merg la mare cu…
  16. Imaginează-ţi că primul tău copil este o fată, cum ai vrea să o cheme? Alessia,si am asta in cap de dinainte sa inceapa “fetele marinarului”.Ce trebuiau sa puna numele asta?Scoancsele…
  17. Imaginează-ţi că primul tău copil va fi un băiat, cum ai vrea să îl cheme? Asta nu mai stiu:|

18. Gata,asta a fost tot.Mai vrei? Tocmai cand incepuse sa-mi placa…

Lepsa merge la bianca,si la dana,ca tot iti plac lepsele.:*:*

4 responses

  1. tipul

    daca as deveni milionar in euro peste noapte,te-a fura de-acasa…..cu sau fara voia ta.si am reedita scena din once upon a time in america,numai ca noua ne-ar canta toti aia de-i ai tu in playlist

    May 8, 2009 at 20:54

  2. pe baiat l-ar putea chema Aless ;))

    May 8, 2009 at 20:55

  3. myley

    buna idee!:))ms:*

    May 8, 2009 at 20:57

  4. Pingback: Alta leapsa « Better things

Leave a Reply

