Ganduri la lumina mintii

Hey you!

Mai intai de toate imi cer scuze pentru absenta mea de prin blogosfera insa am fost ceva mai ocupata.Si acum,trebuie sa onorez toate lepsuletele primite si sa ii multumesc alexandrei si tipei de la 11 caci nu m-au uitat.Ma voi ocupa mai intai de leapsa aceea mai muzicala.Asadar si prin urmare,astazi mi-au cam zguduit creierii 2 melodii.Sunt de pe coloana sonora a filmului “twilight”.Nu pot sa zic ca sunt o fana a filmului insa coloana sonora e chiar buna.Filmul a devenit deja un fel de cliseu….nu are rost sa mai discut.So,here are the songs:

Melodiile chiar mi se par hardcore:X.Sper sa va placa!

Leapsa se duce la cine o vrea ea:)

Leave a Reply

