Ganduri la lumina mintii

Copilarii

Suntem in 26 mai…Afara e o vreme “nici prea prea  nici foarte foarte”.Anesteziata de melodiile care imi gadila de obicei auzul,stau,si pe langa faptul ca insir aici vorbe fara noima,ma gandesc ca peste 3 zile fac o frumusica varsta de 16 ani.Nu stiu de ce mi se pare o varsta pe care nici nu am asteptat-o intr-un mod deosebit,nici nu ma face sa ma simt altfel.Imi amintesc ca pana acum au fost cativa ani pe care ii asteptam zburand cu secundele in spate,cu inima batand puternic.Pentru ca in mintea mea,treceam un fel de “bariera” ce ma impiedica sa fac anumite lucruri.In rest stiu doar,ca asteptam sa treaca timpul ca sa ma apropii de o alta varsta,ca sa trec alte “bariere”.

Copil zvapaiat cum eram,pe la 10-11 ani,deja incepeam sa ma gandesc ca la 12 ani voi avea voie sa ma uit la filmele care pana atunci imi erau teoretic interzise,fara acordul parintilor bineinteles.Nu ca m-ar fi impiedicat cineva sa ma uit.Si nici nu am respectat vreodata chestiile alea,insa ma irita terbil bulina aia rosie cu un 12 scris asa rotund si frumos.Asa ca a fost chiar extraordinar sa vad ca in sfarsit s-a terminat cu bulinute rosii.

Apoi,cu anii,s-au schimbat pretentiile.Vroiam sa fac 13 ca sa fac mai repede 14,sa am si eu voie in mod legal sa stau pe locul din fata al masinii.Era o obsesie pentru mine sa stau in fata.Si pana atunci ma lasam mereu in jos cand vedea ca trecem pe langa masina politiei.Si 14 mi se parea si o varsta la care eram suficient de mare incat sa port tocuri si sa ma machiez cum vreau eu.Copila prostuta!

La 15 nu stiu ce-am mai avut eu in cap.Nici acum la 16 nu stiu daca am ceva.Dar de acum incolo,astept sa fac 17 ca sa fac mai repede 18 ani.Sa pot lua si eu carnetul de soferi.Si sa ma simt mare.Da de unde!Uneori suntem mai copii la 18 decat la 16.Eh,ce ti-e si cu varstele astea!

Au trecut anii…

the_epic_bubble_by_auroille

5 responses

  1. tipul

    au trecut,au trecut……eu vreau sa mai am 8 ani sa si ma incaltze mama de dimineata cand ma pregatesc sa plec la scoala si-s atat de adormit incat nu vad sireturile de la pantofiori….aaa!si ce fain era cand ma uitam sambata dimineata la desene!!!Iar pe tine te vreau o viata intreaga la 14 ani,sa ramai in varsta aia,k atunci am iubit cel mai mult copilul si inocentza unui om

    May 26, 2009 at 18:45

  2. myley

    mi-ar fi placut sa te vad la 8 ani;))

    May 26, 2009 at 18:53

  3. “Uneori suntem mai copii la 18 decat la 16”- aici ai perfecta dreptate :))

    May 27, 2009 at 17:44

  4. laaaaaaaaaaaaaaaaa muuuulti aniii 🙂
    >:D<
    sa fii sanatoasa, iubita si sa nu pui toate prostiile la suflet!

    May 29, 2009 at 21:59

  5. myley

    ms frumos::*:…:*….apreciez mult asta sa stii:*:*.si sper sa nu le mai pun la suflet.

    May 30, 2009 at 09:01

Leave a Reply

