Ganduri la lumina mintii

Without reason

Am stat si m-am gandit mai bine…Cred ca voi renunta sa mai scriu pe blog.Si incerc sa nu mai umblu dupa himere,si naluci,si oameni acolo unde nu sunt; ci sa revin la realitate.De bine sau de rau nu traiesc in paginile astea albe pe care le-am tot umplut cu franturi,de care franturi asta nu mai stiu.Nici nu stiu pentru ce am scris…Poate inca mai visez sa ma descopere cineva ca sa ajung mare scriitoare.:))E aiurea…Pana la urma de ce as mai scrie?

10 responses

  1. hei.. ce-i cu atitudinea asta? Scrii pentru cei carora le face placere sa te citeasca si sa traiasca alaturi de tine emotii.
    pi.es: cred ca ploaia de toamna este de vina pentru ultima intrebare. sper.

    September 6, 2009 at 21:21

  2. Pentru cei ce te citesc.

    September 6, 2009 at 23:35

  3. myley

    multumesc ca sunteti alaturi de mine:)…doar ca uneori mi se pare ca e degeaba…adica..nici eu nu mai stiu ce mai stiu !!!:)

    September 7, 2009 at 18:07

  4. Hyperion

    scri pentru k asa simti si nu te ascunde de ceea ce simti fa ce iti place cel mai mult dak tie iti place sa visezi viseaza :* dar un sfat pot sa iti dau ai RABDARE si VISE asa se realizeaza totul 😉 bineinteles si cu dedicarea ta totala si concentrarea ta ptr rezultatul dorit :* ai un scris minunat :*

    September 8, 2009 at 08:43

  5. myley

    ms:)…poate asa mi-am dat seama ca sunt oameni carora le pasa de ceea ce simt:)…sau macar le face placere sa citeasca toate balariile mele:)

    September 8, 2009 at 08:59

  6. numai balarii nu sunt astea ;))
    >:D< o imbratisare cu iz de struguri

    September 8, 2009 at 10:52

  7. myley

    esti tu draguta:*

    September 8, 2009 at 11:32

  8. tipul

    se pare ca in ultimele zile uiti si ca scrisul e o parte din tine si ca iti place asta….si crede-ma ca esti talentata!eu sunt unul dintre cei care se bucura cand vad ca scrii

    September 8, 2009 at 15:08

  9. ma bucur ca nu ai incetat sa scrii >:D<

    September 12, 2009 at 20:58

  10. myley

    si eu ma bucur….cred:)

    September 12, 2009 at 22:16

Leave a Reply

