Ganduri la lumina mintii

City of phantoms

Stii??Mi-am dorit de cateva ori in ultimul timp,sa te stiu un strain.Sa fii la fel de strain ca si…cel care trece acum pe langa mine si singurul lucru pe care il stiu la el e ca miroase a….toamna.Nu am niciun trecut cu el,si prezentul e unul fad,vag,prea…nesemnificativ.Sunt la cativa centimetri de el si totusi ma simt la cateva mile distanta.Mile strabatute rece de indiferenta si nepasare.Atat de departe incat nici cu o harta nu as putea ajunge la el.Nici macar nu stiu cum gandeste…ce gandeste…cum vorbeste.Mi-ar placea sa-i aud vocea,si sa strapung linistea asta tampa care se citeste pe fata mea,si totusi o liniste demonic de simpla si de dulce.Mi-ar placea sa-i desenez cu degetul vorbe pe buze,pana am sa ma epuizez si or sa-mi cada pleoapele grele…Sa fie atat de necunoscut incat daca m-ar strange in brate,sa fie aceeasi senzatie pe care as simti-o daca as sta pe pamant: frig…Ar fi frumos sa simt frigul asta pe care nu-l stiu.Daca l-as privi in ochi,as gasi poate un gol imens.Pentru ca nu as citi niciun trecut,niciun moment,nicio clipa.Ca si cum timpul ar fi nul in ochii lui.Sa fie un strain ca toti strainii.Si totusi as vrea sa fie si ma strain ca ei,incat daca as vrea vreodata sa-l cunosc,sa-mi trebuiasca o viata si inca pe atat.Sa fie asa de greu sa-i citesc bucuria,tristetea,blandetea,duritatea…Pacat ca niciun strain nu-ti poate fi asa de strain…

___hey_there_stranger_by_ThyMournia

4 responses

  1. sper ca nu s-a intamplat ce cred eu ca s-a intamplat :-S

    September 8, 2009 at 11:05

    • myley

      nu stiu ce crezi ca s-a intamplat…de cele mai multe ori scriu in fantezie,doar asa…si poate ca de multe ori tot ce scriu ar putea fi chiar propriul meu jurnal.

      September 8, 2009 at 11:31

  2. tipul

    niciun strain nu-ti poate fi atat de strain

    September 8, 2009 at 15:06

  3. Hyperion

    interesant si foarte frumos sper sa gasesti un asemenea strain :*

    September 9, 2009 at 09:10

Leave a Reply

