Ganduri la lumina mintii

Returning home

Doamne…E o senzatie foarte ciudata sa ma vad stand din nou la aceeasi masa…aceleasi pagini…alte ganduri.E ciudat sa scriu din nou.Insa,e aproape vara,e aproape dragoste infinita,e aproape cerul.E aproape apus,e aproape marea.Mi-a fost dor,un dor nebun,sa-mi descarc din nou sufletul,dor de mine,dor de toate aberatiile scrise la o cana de cafea,la un joc de carti,la o inima franta.Mi-e dor sa ma las din nou abandonata in nonsensul vietii mele,in prea mult sensul sentimentelor.

Dupa tot timpul asta,as putea zice ca acum vad multe lucruri cu alti ochi.Multe lucruri nu mai sunt cum erau.Si totusi unele au ramas la fel de vii cum erau si inainte.Mi-au ramas vii in suflet noptile cu luna plina,cantecele “de leagan”,iubirea…blestemul.Insa,desi multe sunt diferite,desi eu m-am schimbat,am ramas tot o fiinta cu dor de escapade in noapte,cu dor de viata,cu dor de vara.Sufletul e la fel,pentru ca dragostea apa nu se face.

6 responses

  1. Imi amintesc… vad…
    te cheama tot bianca, nu? xD

    May 15, 2011 at 22:13

  2. Heeeeei! Bine ai revenit! >:D<
    Nici eu nu am mai scris in ultima vreme, dar chiar ador senzatia de "postarea dumneavoastra a fost finalizata cu succes"
    Sper ca fluturii nostri sa se bronzeze frumos in aceasta mini-vara šŸ™‚ si sa fie cuprinsi de inspiratie!

    May 15, 2011 at 22:41

  3. myley

    Ooo da!ca bine zici.Si eu sper acelasi lucru si…ne mai vedem !

    May 16, 2011 at 08:33

  4. sickblu

    Deci… Bine ai venit, nu? (:

    May 17, 2011 at 15:30

    • myley

      cam asa cv…sper sa fiu la fel de…poetica.asa cum eram odata:))…sper sa nu dezamagesc

      May 17, 2011 at 15:36

      • sickblu

        O sa fii. Nu, am gresit. Esti. (:
        Nu ai sa dezamagesti pe nimeni, sunt sigura.

        – sa hoinaresti cu iubirea de mana.
        Frumos concept. Chiar foarte frumos.
        Si azi, fiind ziua internationala, improtriva homofobiei, as spune ca iubirea una este pentru toti. Cu diversele ei variatii.
        Poate iubirea este Dumnezeul generatiei noastre.

        May 17, 2011 at 16:08

Leave a Reply

